Type Here to Get Search Results !

Itaiii… (>.<)~!

Dah kena bedung... Kah kah kah kah!

 

ITAI…

(>___<)

 

Hari ni, tangan aku,

kena bedung…

Sebab wrist aku…

terkehel?

Pergelangan tangan panggil terkehel gak ke?

Ah! lebih kurang aaa…

 

Now tak boleh nak gerak lebih.

Wrist aku kena tegak je,

supaya boleh kekang,

pergerakan…

 

Ekceli dah lama dah.

Aku pon dah tak ingat,

kenapa jadi gituh,

probably aku angkat,

menda berat kot.

Then lelama terasa sakit.

 

Nak pusing tombol,

nak pusing stereng,

nak pulas kunci,

dan semua aktiviti yang berkaitan,

dengan turning wrist ni,

adalah perkara yang challenging.

 

Aku biar je memula,

sebab ingat boleh baik sendiri,

tapi makin lama makin sakit lak.

Jangan cakap la time malam,

menahan je la sampai nak menitik air mata.

Lepas kena paksa gi jumpa MO,

dan tak tahan sakit dah…

baru lah nak terngadah.

Hahahaha…

 

Semoga cepat baik…

Daaa…

 

Sempat buat pis dalam sakit...

 

p/s : dah macam kayu dah tangan tak leh bengkok…

Catat Ulasan

2 Ulasan
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
mardau berkata…
get well soon...
Ijann Hj. Marzuki berkata…
@mardau dah nak baik dah pon. thank you mardau... hehehe...