Type Here to Get Search Results !

Duniaku dah terang kembali...

Semalam,
lepas balik dari kerja,
terus aku menggigihkan diri,
ke Sungei Wang.
Kengkononnya,
nak mencari aksi figura,
Danbo.
Tapi malangnya,
kedai tu tutup.
Buat penat je jalan...

Then,
geraklah gi Time Square.
Kengkonon cari luck,
kalau kedai menan kat sana,
ada jual gak.
Tapi hampa.

Sebab tak jumpa,
aku terus masuk ke kedai,
A-Look...
Tu nama kedai cermin mata,
yang ada kat situ.
Ntah kenapa aku masuk tak tahulah.
Saja je sebenarnya.
Tapi terus sangkut dengaan frame,
cermin mata yang aku suka.
Dan dan tu terus buat.

So,
gitulah cermin mata,
yang aku buat semalam.
Macam orang tua je.
Rasa macam dah kat setahun kot,
tak pakai cermin mata.
Bila pakai balik,
semua orang macam pelik je,
tengok aku.
Puiii...

p/s : ada sesapa nak hadiahkan aku Danbo sempena harijadi aku nanti? ahaksss...

Catat Ulasan

4 Ulasan
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
anak cik talip berkata…
nampak mcm org la..ehee
Ijann Hj. Marzuki berkata…
hahahaha... ada macam hantu ke? #lulz
Tanpa Nama berkata…
mungkin kena beli online je kot. senang.
Ijann Hj. Marzuki berkata…
@the Izudean Itu lah... memang kena beli online je nih...