Type Here to Get Search Results !

Raya 2011

Raya tahun ni?

Bagi aku biasa je.

Nak kata meriah?

Tak jugak…

Biasa-biasa je…

Raya paling sederhana buat aku.

 

Aku pun bukan beraya sangat pun.

Beraya ngan mak abah je.

Ngan adik aku yang sorang tu.

Ngan yang lelain,

Raya dalam telefon je.

Ipar-ipar aku nyer giliran,

Untuk beraya di kampung derang lak,

Untuk tahun ni.

 

Raya bagi aku,

Dah tak macam dedulu.

Asalkan dapat cium,

Mak ngan abah aku,

Pada pagi raya tu,

Pun dah best sangat buat aku,

Dan mintak maaf bagai,

Dengan ahli keluarga…

Yang lain dah tak penting sangat.

 

4 orang je raya tahun ni!

Gaya santai raya...

Mata abah masih sensitif dengan cahaya...

Gaya bujangan anak Pak Marjuki!

ngan mak tersayang!

orang tua ku yang terchenta! 

Masih tak terlambat…

Untuk mengucapkan,

Selamat Hari Raya Aidilfitri,

Maaf Zahir dan Batin,

Buat semua…

(^^,)

 

p/s : best melayan History Channel, Discovery Science, National Geography ngan Discovery Channel. :p

Catat Ulasan

1 Ulasan
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Manottttttttttttttttt