07 Oktober, 2010

Aku mula rindu…

| No comment

Kadang², terpikir jugak apa kelebihan dan kekurangan pada tempat baru yang sekarang ni menjadi tempat yang akan kekal buat masa yang agak panjang. Berapa panjang aku pun kurang pasti. Mungkin selepas ini, ada tempat yang akan menjadi lebih baik dari sekarang, tetapi buat masa sekarang, aku terpaksa (“terpaksa” berbunyi terlalu keras) kena lalui dan menyesuaikan diri dengan persekitaran baru.

 

Bukan aku tak suka, tapi hati aku masih berada di tempat lama. Mungkin kerana orang²nya, mungkin jugak kerana persekitarannya. Apa yang penting, perasaan aku masih berada di sana walaupun tugasan, kepentingan dan kesetiaan aku perlu berada di tempat baru,..

 

Mungkin hati aku tertinggal di tempat lama… Atau mungkin hati aku telah diambil dan disimpan oleh seseorang…

 

kucing sepi 

Aku dah mulai rindu kepada senyuman itu setiap kali melalui lorong untuk mula bekerja… (^_^)

Tags :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bluekkk!!!

Nota Penting

Sorry guys! If you're looking for an informative blog, this is not it. This is my turf, my place to say my shit. But thanks for coming anyway! (^__^)

Ijann

Blog ini telah saya tulis semenjak tahun 2007 lagi sehinggalah sekarang. Ada kalanya saya rajin menambah entri dalam blog ini, tapi bila kemalasan melanda, selalunya saya akan berhenti menulis berminggu-minggu lamanya. Kalau bila datang rajin pulak, sehari sehingga 2-3 entry saya but.

Saya tak terikat untuk menggunakan satu bahasa saja dalam blog ini. Kadang-kala saya gunakan Bahasa Malaysia yang rasmi. Kadang-kala jugak, saya gunakan bahasa pasar. Bahasa Inggeris pulak saya gunakan bila datang rajin nak speaking. Little known selain dari dua bahasa ini, sekali-sekala dalam Bahasa Jepun. Asalkan faham sudah!

Tweet Terkini



Instagram Terkini



Arkib Blog