18 Jun, 2010

Hello World! (again)

| 3 Comments

Clipart-Cartoon-Design-02

Salam… Setelah lama berhenti, akhirnya aku menulis balik blog ni. Mintak maaflah kalau lama menghilang. Bizi sikit dengan persediaan pembukaan hospital kebelakangan ni. Dan alhamdulillah, semuanya berjalan lancar lebih dari yang dijangkakan. Bila dah lama tak menulis, rasa rindu la pulak. So, skarang aku mula kembali menaip semula dalam blog ni, dan insyaAllah… tak akan berhenti kalau tak ada aral yang melintang.

Lebih kurang 2 bulan jugaklah aku berehat menulis. Bila nak menulis balik, rasa busan pulak dengan layout lama yang tu. Dah jadik sejarah dah. So, sekarang blog aku ni pun dah berwajah baru, dan datang dengan nama baru gak. Aku namakan blog ni dengan nama “Life Support”. Hehe… sebagai tanda blog ni adalah Life Support untuk aku terus menikmati keindahan dunia. Mungkin ianya macam tak releven kot pada pandangan korang, but, it’s good to me!

 

logo

Masih banyak lagi yang belum siap lagi dengan blog ni. Mungkin lepas ni aku akan masukkan lagi memenda yang berkaitan. Yang ni pun aku ambil masa dua hari nak siapkan (4 pagi baru siap). So, enjoy the new layout and hope that you guys will come again back soon to check out what else that I will put on to this blog. So, until then… Cheerio!!!

Tags : ,

3 ulasan:

Bluekkk!!!

Nota Penting

Sorry guys! If you're looking for an informative blog, this is not it. This is my turf, my place to say my shit. But thanks for coming anyway! (^__^)

Ijann

Blog ini telah saya tulis semenjak tahun 2007 lagi sehinggalah sekarang. Ada kalanya saya rajin menambah entri dalam blog ini, tapi bila kemalasan melanda, selalunya saya akan berhenti menulis berminggu-minggu lamanya. Kalau bila datang rajin pulak, sehari sehingga 2-3 entry saya but.

Saya tak terikat untuk menggunakan satu bahasa saja dalam blog ini. Kadang-kala saya gunakan Bahasa Malaysia yang rasmi. Kadang-kala jugak, saya gunakan bahasa pasar. Bahasa Inggeris pulak saya gunakan bila datang rajin nak speaking. Little known selain dari dua bahasa ini, sekali-sekala dalam Bahasa Jepun. Asalkan faham sudah!

Tweet Terkini



Instagram Terkini



Arkib Blog