05 Mac, 2009

Snapshot

| No comment

Snapshot di atas aku ambil semasa pulang dari membeli tiket ke Genting. Sewaktu berjalan dekat terowong di Masjid Jamek, tak ada sesiapa yang melalui terowong ini kecuali aku dan 2 orang di hadapan aku (entah sapa ntah). Kalau tak, terowong ni akan dipenuhi dengan manusia yang pergi dan pulang. Tetapi semenjak jalan baru yang dahulunya dinaik taraf sudah dibuka semula, dah tak ramai yang melalui terowong ini...


Snapshot di atas ni pulak adalah merupakan snapshot pemandangan Kuala Lumpur yang aku ambil semasa di dalam lrt ke Gombak. Waktu ni hujan turun renyai². Manakala pemandangan KLCC dan KL Tower kelihatan seperti telah ditelan awan. Sayang betul kamera tipun aku ni tak dapat nak zoom sebab aku suka tengok KLCC hilang dari pandangan ditutupi dengan awan... Well, next time I guess...

p/s: Bestnya kalo ada kamera mahal!
Tags :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bluekkk!!!

Nota Penting

Sorry guys! If you're looking for an informative blog, this is not it. This is my turf, my place to say my shit. But thanks for coming anyway! (^__^)

Ijann

Blog ini telah saya tulis semenjak tahun 2007 lagi sehinggalah sekarang. Ada kalanya saya rajin menambah entri dalam blog ini, tapi bila kemalasan melanda, selalunya saya akan berhenti menulis berminggu-minggu lamanya. Kalau bila datang rajin pulak, sehari sehingga 2-3 entry saya but.

Saya tak terikat untuk menggunakan satu bahasa saja dalam blog ini. Kadang-kala saya gunakan Bahasa Malaysia yang rasmi. Kadang-kala jugak, saya gunakan bahasa pasar. Bahasa Inggeris pulak saya gunakan bila datang rajin nak speaking. Little known selain dari dua bahasa ini, sekali-sekala dalam Bahasa Jepun. Asalkan faham sudah!

Tweet Terkini



Instagram Terkini



Arkib Blog