27 Februari, 2008

Shah Alam...

| No comment
Shah Alam... Tu le destinasi aku ari ni. Memula, aku memang tak ada plan nak gi ke sana. Tapi disebabkan aku kena mengambil beberapa dokumen disalah sebuah company yang aku jaga, aku pun mengikutlah salah seorang kawan sepejabat aku yang kebetulan nak ke sana.

Sebenarnya, aku dah lama tak menjejakkan kaki ke Shah Alam ni. Kali terakhir aku ke sana, jika tak silap aku adalah pada abad yang lepas. Seronok gak dapat tengok Masjid Shah Alam ni balik... Hehehehe... Jakun jap!






Sempat gak aku men'snap' gambar Masjid Shah Alam ni.


Aku dengan rakan sepejabat aku keluar dari ofis dalam jam 10.30 pagi. Selepas bersarapan sekejap, kami berdua terus menuju ke Shah Alam. Singgah sebentar beberapa company yang dia jaga dan kemudian akhir sekali barulah kami menuju ke company yang aku jaga itu.

Punyalah payah nak mencari company aku yang satu ni. Maklumlah, aku memang tak pernah pergi pun company yang satu ni. Mana tak nya... Sebelum ni, semua dokumen dari company ini dipos sahaja. Tapi, disebabkan aku nak ambil tahu di mana company ni berada, terpaksalah aku dan rakan sepejabat aku ni berpusing sekitar seksyen 27 dan mencari company tersebut.

Mau gak makan masa sejam mencari company yang satu ni. Huhuhuhu... Dah la panas!!! Mati kering aku dalam kereta. Hahahaha... Akhirnya selepas habis RM10 ringgit aku menelefon company tu, sampai jugalah kami. Mak datuk! Jauh giler destinasi. Ceruk tah mana²!... Habis je aku punya business kat situ, kami pun pulang semula ke Ampang. Dalam kul 4.10 petang gak la sampai. Adeh! Lama no!

Penat, tapi berbaloi bagi aku!
Tags :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bluekkk!!!

Nota Penting

Sorry guys! If you're looking for an informative blog, this is not it. This is my turf, my place to say my shit. But thanks for coming anyway! (^__^)

Ijann

Blog ini telah saya tulis semenjak tahun 2007 lagi sehinggalah sekarang. Ada kalanya saya rajin menambah entri dalam blog ini, tapi bila kemalasan melanda, selalunya saya akan berhenti menulis berminggu-minggu lamanya. Kalau bila datang rajin pulak, sehari sehingga 2-3 entry saya but.

Saya tak terikat untuk menggunakan satu bahasa saja dalam blog ini. Kadang-kala saya gunakan Bahasa Malaysia yang rasmi. Kadang-kala jugak, saya gunakan bahasa pasar. Bahasa Inggeris pulak saya gunakan bila datang rajin nak speaking. Little known selain dari dua bahasa ini, sekali-sekala dalam Bahasa Jepun. Asalkan faham sudah!

Tweet Terkini



Instagram Terkini



Arkib Blog