15 Februari, 2008

New books to read...

| No comment


Buku² terbaru yang aku beli untuk santapan minda aku dikala aku bosan semasa di dalam LRT. Hehehehe...

Sekarang, aku sedang membaca buku bertajuk "Cinta Tunggal" dan buku ni boleh la aku ketegorikan sebagai buku untuk "light reading" sebab isi kandungan yang ringkas dan straight foreword. Tak perlu nak fikir² apa yang akan terjadi seterusnya untuk mengetahui kisah selanjutnya. Buku ni hampir habis aku baca dan bacaannya hanya aku buat ketika sedang menaiki LRT untuk pergi dan pulang ke rumah. Tiada langsung bacaan semasa di rumah. Mungkin esok atau lusa akan aku habiskan semasa di dalam LRT.

Manakala buku kedua yang aku beli petang tadi iaitu "Aliya Elyana" masih lagi belum sempat aku tengok isi kandungannya, tapi bolehlah aku ketegorikan juga sebagai buku "light reading". Mungkin aku akan baca habis buku ni dalam minggu depan selepas aku habis membaca "Cinta Tunggal". Pun untuk bahan bacaan di dalam LRT.

Kebelakangan ni, aku memang tak ada bahan untuk membaca. Ada gak terasa dalam hati yang teruja nak ke perpustakaan negara. Bukan apa, kawan aku dah suggest aku dari buang duit beli buku, baik pinjam je dari perpustakaan. Aku bukannya apa, aku suka beli dan buat koleksi. Tapi tengok la. Kalo rajin nanti, aku pergi la ke perpustakaan negara tu dan jadik ahli...

Sementara tu, baca dulu buku² ni. Yah hooo!!!
Tags :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bluekkk!!!

Nota Penting

Sorry guys! If you're looking for an informative blog, this is not it. This is my turf, my place to say my shit. But thanks for coming anyway! (^__^)

Ijann

Blog ini telah saya tulis semenjak tahun 2007 lagi sehinggalah sekarang. Ada kalanya saya rajin menambah entri dalam blog ini, tapi bila kemalasan melanda, selalunya saya akan berhenti menulis berminggu-minggu lamanya. Kalau bila datang rajin pulak, sehari sehingga 2-3 entry saya but.

Saya tak terikat untuk menggunakan satu bahasa saja dalam blog ini. Kadang-kala saya gunakan Bahasa Malaysia yang rasmi. Kadang-kala jugak, saya gunakan bahasa pasar. Bahasa Inggeris pulak saya gunakan bila datang rajin nak speaking. Little known selain dari dua bahasa ini, sekali-sekala dalam Bahasa Jepun. Asalkan faham sudah!

Tweet Terkini



Instagram Terkini



Arkib Blog