17 Oktober, 2007

New at everything...

| No comment
Bismillah…

Kali pertama aku tulis blog adalah dekat MySpace (http://www.myspace.com/the_fenrir) dan ini adalah cubaan kali kedua aku dengan menggunakan blogger ni. This come in handy when I want to restart writing in my blog sebab aku dah selalu menulis kat MySpace. So, hope this will continue.

Mind me if I'm using double language i.e. dwibahasa. Sebab aku memang dah biasa menaip menggunakan 2 bahasa sekaligus. But I will try to make changes. Tulis semuanya dalam Bahasa Malaysia, or in full English. But for now, both can-lah!
So, today, I'm officially writing my blog.

Tentang blog ini…

Sebenarnya, blog ni adalah mengenai perjalanan kehidupan seharian aku sebagai penulis, luahan hati dan perasaan, kadang-kala mengenai journal perjalanan aku bersama kawan-kawan terutamanya ahli² Jaquezee.

Sebenarnya, blog ni, tak banyak beza dengan blog² lain yang ada di internet, tak ada perbezaan dan kelainan. Blog ini lebih kepada pandangan aku tentang dunia dan juga pengalaman aku pada satu² kejadian yang jarang aku lalui. Dan segala penulisan di dalamnya adalah pandangan peribadi aku semata². Sekiranya ia bercanggah, melukai atau terkena mengena dengan kehidupan orang lain, harap maklum bahawa aku sesungguhnya hanya meluahkan apa yang ada di dalam hati. Maafkan sahaja…

mukaaku

- Ijann Hj. Marzuki

p/s: Ini adalah post pertama blog ni.
Tags :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bluekkk!!!

Nota Penting

Sorry guys! If you're looking for an informative blog, this is not it. This is my turf, my place to say my shit. But thanks for coming anyway! (^__^)

Ijann

Blog ini telah saya tulis semenjak tahun 2007 lagi sehinggalah sekarang. Ada kalanya saya rajin menambah entri dalam blog ini, tapi bila kemalasan melanda, selalunya saya akan berhenti menulis berminggu-minggu lamanya. Kalau bila datang rajin pulak, sehari sehingga 2-3 entry saya but.

Saya tak terikat untuk menggunakan satu bahasa saja dalam blog ini. Kadang-kala saya gunakan Bahasa Malaysia yang rasmi. Kadang-kala jugak, saya gunakan bahasa pasar. Bahasa Inggeris pulak saya gunakan bila datang rajin nak speaking. Little known selain dari dua bahasa ini, sekali-sekala dalam Bahasa Jepun. Asalkan faham sudah!

Tweet Terkini



Instagram Terkini



Arkib Blog